Tyto barevné designovky nadchnou svým provedením, ladnými liniemi a nápadem. Jsou to výjimečné a nadčasové kousky, které dodají sladkost vašim dnům.
Snažím se tvořit produkty, které odolají času, jsou řemeslně i materiálově hodnotné, přinášejí radost a budou v sobě nést vzkaz
pro příští generace.
– Milan Novosedlák
Kdy a jak jste začali tvořit?
Když se bavíme o značce, tak přibližně před třemi lety. Pracoval jsem pro společnost Lasvit a později pro Bomma, ve kterých jsem pracoval na vývoji kolekcí a přes které jsem se dostal ke sklu.
Práce na vývoji kolekcí znamená, že se staráte o design někoho jiného. Přestože mě tato práce bavila, chtěl jsem tvořit a realizovat i vlastní nápady. Tato možnost zde byla, a tak přišly první návrhy, vzorování a všechno to začalo.
Co se vám zdá nejtěžší při budování značky a podnikání?
U mě bylo nejtěžší začít, dlouho jsem nosil myšlenku vlastní značky v hlavě. Nakonec to však bylo všechno velmi jednoduché a rychlé. Pro značku mi přijde náročné a důležité se definovat, být rozpoznatelný a dostat se do povědomí.
Budování značky znamená vytvořit dobře fungující a kompaktní celek od návrhů a představ přes výrobu až po prezentaci a prodej. V případě jako je můj, musíte mít také štěstí na lidi a dodavatele, se kterými pracujete, protože jsem na to plně odkázán.
O křehkosti umění se sklářem Petrem DolinajemO křehkosti umění se sklářem Petrem Dolinajem
Toto je pro mě velmi obtížné, když jsou věci, které nedokážu ovlivnit nebo udělat sám a můžu jen čekat. Nejdůležitější však je, aby vás to celé bavilo, mít vizi, které věříte a neslevujete z ní, což není vždy jednoduché.
Co je úplně nej na vaší práci?
Svoboda při tvorbě a možnost realizace vlastních návrhů. To je jeden z důvodů, proč jsem se rozhodl pro vlastní značku. Je to skvělý pocit, pokud něco navrhnete a poté držíte v rukou hotový výrobek.